Wednesday 21 May 2014

moodboard

om iets te kunnen realiseren, moet je het eerst visualiseren...
zei Einstein, en zo ongeveer iedereen die er 'verstand' van heeft {The Secret, Esther Hicks, Jack Canfield}
daar gebruik ik o.a. pinterset voor, en Facebook, maar ik dacht dat het ook geen kwaad zou kunnen om hier nog wat dingen te plakken... scheelt weer printer-inkt...

wat wil ik dat zich manifesteert in mijn leven, binnen nu en drie jaar?

mijn verlanglijst aan het Universum
{heb t heel bescheiden gehouden dus...}

gelegenheid en vervoer om mooie reizen te maken
zo'n hond...
vijf km kunnen hardlopen
gezellige keuken
{horende bij dit huis:}
zo'n soort huis
of deze?
ja, doe mij deze maar
{minder stofzuigen en zo...}
reisdoelen
ierland dus,
en zweden
en duitsland
en canada
en het noorden van the States
o.a.
een klei-atelier
een liefdevolle relatie
en een klei-atelier...
zo'n man
{of gewoon: een moie, liefdevolle, warme, wederzijds inspirerende relatie..
met deze man...}
{hahaha!!}
hierheen mogen reizen
zo'n auto
{en iemand die m kan onderhouden... :-) }
schrijven als beroep

No comments: