Monday 30 June 2014

dear diary... {1}

dag 1

een poging tot dagboek, niet idioot persoonlijk, net persoonlijk genoeg... 


maandagen zijn niet mijn beste dag - en daar zal ik niet alleen in zijn... veel te lang voetbal gekeken gisteravond, en doorgegaan met schrijven voor mijn fanfic verhaal-zonder-eind, dus was het al weer bijna 1 uur voordat ik sliep. niet handig, want vandaag was het gewoon nog een schooldag voor onze Pops, en zoon 3 die proefwerkweek heeft {maar later begint, dus wel uit kon slapen...}. andere zoon heeft al vakantie, dus die komt rond lunchtijd naar beneden, vermoed ik.

vorige vrijdag had ik van Amazon een aantal pakketjes ontvangen met daarin allerlei Leuks {een film, een docu-dvd, en twee boeken}. film is al bekeken {dit keer zonder Taiwanese ondertitels, en full-screen...}, de dvd van de film over Pearl Jam komt vast binnenkort nog eens aan bod {Nederland moet binnenkort weer spelen...} en de boeken liggen geduldig te wachten. nou ja, een ervan had ik al in het Nederlands uit, het andere boek ben ik voorzichtig in begonnen. het gaat over het volgen van je hart. om je hartenwensen te leren vervullen... en daar heb ik wel zin in...

en zoals het met dat soort boeken dan gaat, mag je weer gaan peuren in die diepe krochten van je hart - wat zijn dan in vredesnaam mijn hartewensen? behalve dan Eddie Vedder, een leuk huisje en genoeg geld om een tijdje rond te reizen...

ik ben nog aan het peuren. ben nog maar halverwege het eerste hoofdstuk...

er hangt een eng donkere wolk boven de stad, al schijnt de zon nog wel heerlijk.

muziek van vandaag
*
quote van vandaag
who are you
when no one's watching?
*
fotookes
boek in kwestie
punteslijpsel van dochter



No comments: