Wednesday 6 August 2014

klaar

tijd voor iets nieuws...
iets anders...
iets vers...
al zal het altijd wel samenhangen, en blijf ik vast nog wel terugkomen, soms, om wat dingen te zoeken...

deze blog houdt er mee op.
omdat het bij het oude hoort. 
het oude waar nix mis mee is, maar ik voel dat de Doodles een blok aan mijn been zijn. al die ouwe meuk, die hersnespinsels, dat verdriet, die onzekerheid... 

hij blijft nog wel, maar ik post hier dus nix meer...
vanaf nu kan je naar DAAN DANST {door het leven} {klik}
omdat ik luchtiger wil, zwierend, het leven een beetje meer vierend...

om af te sluiten het gedicht van Freek, wat me al die jaren heeft gesteund, een hart onder de riem gegeven... ik weet dat hij helemaal gelijk heeft. ik mag opnieuw beginnen, aarzelend en op de tast... wie weet wat ik vind als het licht weer aangaat?!

dank julie voor het meelezen! 
en de reacties af en toe...
tot ziens bij het vervolg ~


Wees niet bang

je mag opnieuw beginnen
Vastberaden doelgericht
of aarzelend op de tast
Houd je aan regels
of volg je eigen zinnen
Laat een hand los 
of pak er juist één vast

Wees niet bang
voor al te grote dromen
Ga als je het zeker weet 
en als je aarzelend wacht
Hoe ijdel zijn de dingen 
die je je hebt voorgenomen
Het meeste overkomt je 
het minste is bedacht

Wees niet bang
voor wat ze van je vinden
Wat weet je van een ander
als je jezelf niet kent
Verlies je eigen niet
door je te snel te binden
Het leven is afwisselend 
maar zelfs de liefde went

Wees niet bang
Je bent een van velen
en tegelijkertijd
is er maar één als jij
Dus wil dat zeggen dat 
je vaak zal moeten delen 
en soms moet zeggen
Laat me vrij!

Freek de Jonge


1 comment: