Friday 17 December 2010

- een week in stukjes -

Deze week -
- heb ik heerlijk mogen kleien (platonische vormen, waarvan ik nog nooit had gehoord voor donderdag... Wat had Plato ook met vormen?!)
- was ik weer eens even in Antwerpen... En was hier, en hier en hier... Met mijn lieve vriendin Patries, maar die hoefde niet op de foto, zei ze...
- is deel een van mijn kerstkaarten verstuurd
- heb ik een biologische kip besteld (hoop dat ie een beetje leuk leven heeft gehad)
- is Max van zijn fiets gereden door een nogal on-wakker iemand (Max oke, fiets in prak)
- leerde ik dat gevoelens er gewoon mogen zijn, dat er nix mee hoeft en dat dat oke is
- kon ik de dvd van Eddie Izzard, die vanuit Engeland naar hier is gekomen via Amazon, bekijken en heb ik me zeer geamuzeerd...
- ben ik hevig verliefd geworden op een heel mooi menneke die bij Studio Brussel werkt.... Had dit filmke gezien en heb besloten dat ik alleen maar hem hoef voor kerst. Geloof niet dat het erg wederzijds zal zijn... Ooit...
- ken ik b-i-j-n-a mijn teksten uit het hoofd... We hebben dus nog maar een week...


2 comments:

Daan said...

Oe lekker Antwerpen, ik zou vandaag maar het sneeuwde een beetje ...

Daan said...

watje...

beetje druk wel, op een zaterdag?! Maandag was het lekker rustig - voor Antwerpen...

Fijn weekend, baai de wee!!!