Sunday 15 May 2011

slaap

dat een nacht ergens over slapen veel goeds kan doe wist ik al wel.
Ook dat ik het niet genoeg in de praktijk breng...

gisteravond zou ik een heel verontwaardigde blog over het songfestival schrijven, omdat het allemaal zulke sky radio muziek is wat wint (tja, het is toch een beetje de Algemene Smaak van Europa, dus wat kan ik anders verwachten?!), dat de liedjes die een beetje vreemd of anders of 'kleinkunst' of theater waren geen schijn van kans leken te hebben, maar bij het ontwaken dacht ik aan een aantal dingen, een heel onrustbarend 'iets' (voor mijn Gemoed dan) en dat hele songfestival zat er niet meer tussen...

Nee, het kon me allemaal geen hol meer schelen.
Terwijl we gisteren met zijn allen toch best wel hebben gelachen en van alles vonden en vooral dat al die Baltische en Balkan landen zulke troep maakten (behalve Moldavië en Bosnië dan, in mijn ogen...). En dat het een schande was dat Ierland ergens in het midden was geëindigd. Want wij vonden die twee springerige gasten met hun maffe haar toch wel de beste.
Thing One en Thing Two heetten ze al.
Van The Cat In The Hat...

Maar ja.
Volgende ochtend hè.
Het zal allemaal wel...
Zit meer in mijn maag met wat er wel in mijn hoofd hangt...

No comments: