Sunday 21 July 2013

5 songs #27

voor de meesten van jullie geen weer om binnen te zitten, voor mij geen weer om buiten te komen {tenzij het echt moet...}

liedjes die me aan de zomer denken nu - ja, ze zijn waarschijnlijk vreselijk voorspelbaar, maar mijn brein is in suf-stand...

1. summer in the city - lovin' spoonful
zomer in Central Park, stel ik me dan voor, met mensen in de vijver, op het gras, onder bomen, aan het picknicken... zou er bijna zin in krijgen...

lekker dollen op zijn Bruce' met zijn maten on stage... om jaloers op te worden!

ik zweer dat er een briesje waait, steeds als dit lied op de radio is...

omdat ik altijd oververhit raak van deze man... altijd... 
'there's a big, big hard sun, beatin' on the big people, in the big hard world...'

de personificatie - of hoe heet dat - van mijn droom om ooit zoveel guts {en een willing partner in crime} te hebben om met die maffe camper europa door te reizen... gaat ervan komen; ik voel het aan mijn water...

glasto...
ja, sorry, vind t gewoon een prachtige foto...

No comments: