Thursday 20 October 2011

10 plekken

zit even zonder onderwerp, dus gooi ik nog maar eens 10 dingen de lucht in...
deze keer tien plekken waar ik graag nog eens heen wil {wederom of voor het eerst}

1. de hele Engelse zuidkust. van Folkstone tot aan noord Cornwall, er zijn zovele prachtige, adembenemende plekken te vinden dat het onmogelijk is ze allemaal op te noemen...
2. Denemarken - weet niet precies waarom, maar heb zin om eens heen te reizen...
3. Ierland - Dublin natuurlijk, maar ook de zuidkust daar... Had er bijna gewerkt, maar ja, bijna is het niet echt...
4. Schotland in de herfst - een kennis van ons in UK vertelde ons dat het zo mooi is dan dat ze er bijna aan dacht om er permanent te gaan wonen... Om het niet meer te hoeven missen...
5. Ameland - of een ander rustig waddeneiland...
6. Domburg en Middelburg - kan er net zo goed gaan wonen...
7. Duitsland - en dan het middenwestelijke gedeelte, waar we vroeger vaak op vakantie gingen. In mijn herinnering een prachtig gebied met vele kleine plaatsjes en heel veel heuvels en groen...
8. Stockholm - spreekt nogal tot mijn verbeelding...
9. London met meneer G.
10. Antwerpen - en daar ga ik morgen heen. Als het goed is......
:: kleurrijke huisjes in Denemarken ::
foto van hier

:: langs de Ierse kust ::
foto van deze site

:: stockholm in sneeuw ::
foto van deze site

:: fowey, cornwall ::
foto van deze site

2 comments:

Kati said...

Men Daan we are so alike! Stockholm staat op mijn lijstje, Denemarken is mooi, Duitsland ging ik altijd met mijn ouders heen, wil ook heel Engeland nog zien en Schotland tja... ben daar al 6x geweest maar nog nooit in de herfst. Wil er t liefst wonen! For ever and ever... *zucht*

Daan said...

we moeten nog eens samen op vakantie, als ik het zo lees....
;-)