Wednesday 12 October 2011

tien dingen

op deze druilerige woensdag nog maar eens Tien Mooie Dingen waar ik Blij van wordt...

1. de blokkrijtjes van Stockmar - en de dingen die ik er allemaal mee kan....
2. de geur van net gezette koffie (wat is dat toch, dat ik daar zo blij van wordt?!)
3. een brief op de mat
4. the programma QI op de BBC (alleen kan ik dat niet meer zien omdat BBC2 van onze tv gehaald is.... gloeiende.... Lang leve Youtube dan maar....)
5. dit nummer
6. als het lukt om de stormen in mijn hoofd tot bedaren te krijgen, meestal met een fijne meditatie...
7. briefpapier maken, met potlood of de stiften van de AH...
8. chocola van Ritter, vooral de fruit&nut.... yum...
9. alle vier mijn kinderen... zulke prachtige mensen, ieder op hun eigen manieren... Sta soms te kijken dat ze mij zijn toevertouwd,... mij, af all people....
10. met de auto op de snelweg en dan Hot Fuss van The Killers keihard aanzetten, en meerbleren.... Heerlijk...

2 comments:

Kati said...

'mij of all people'
everything happens for a reason, Daan.

xxx Kati

Daan said...

apparently...