Wednesday 28 December 2011

essentials - dingen {van 2011}

jaar dingen, deze keer...

mooi :: vriendschap {heb er een aantal nieuwe bij gekregen, 
en de prachtigheid van oude gezien - zo fijn...}
liefde {in de vele verschillende vormen die het kan aannemen...}
*
jammer :: dingen die niet bleken te werken en die ik los mocht laten
{en dan niet alleen lichamelijk...}
*
leerzaam :: een flinke existentiële {en fysieke} crisis
*
grappig :: mijn collega's
*
zin in :: brownies!!
*
blij met :: mijn vriendinnetje Mo
stubru en Radio1 (be)
facebook
mezelf...
oliekrijtjes
postzegels en briefpapier
postbodes
*
muziek 
what the water gave me - florence & the machine
someone like you - adele
valerie - amy winehouse
videogames - lana del ray
{he, een thema...}
*
film
beginners
the future
never let me go
rebecca
harry potter part 7 {part 2}
the social network
*
ontdekking
dans = mooi
loslaten = heerlijk
het is al goed
*

No comments: