Wednesday 18 April 2012

op reis

Zoals te doen gebruikelijk - voor mij - ben ik er met mijn hoofd niet helemaal bij deze week...
Morgen ga ik naar Engeland, voor een korte vakantie, gewoon om er even tussenuit te zijn, en ik ben zowel blij dat het bijna gaat gebeuren, als nogal nerveus omdat ik in het echt een minder goede reiziger ben dan in mijn hoofd...

Nou ja, een kwestie van oefenen - het is al best lang geleden dat ik met enige regelmaat in vertrekhallen en op drukke perrons rondwandelde als of het thuis was, alleen heeft mijn hoofd dat nog niet door... Die denkt dat ik nog steeds die reisdrift had als twintig jaar geleden... Maar het hebben gekregen van kinderen, en het ouder worden, en het niet meer gewend zijn, hebben daar een verandering in gebracht, en ik mag weer gaan leren reizen...

Morgen ga ik daar een begin mee maken...
i can do this...


 back soon!! 

4 comments:

Kati said...

Geniet! Take it all in! Every second of every day! love, xxx

Daan said...

intending to...

Barbaramama said...

Goede reis....in vele opzichten! X

Daan said...

dank je, Babs!!
zal eens gaan landen, geloof ik...