Monday 6 April 2009

- Met naald en draad -

Er schiet nog niets uit in mijn vensterbank-plantenkasjes... Er hangt wel veel damp in die dingen - misschien moet het gelucht worden...

Vandaag op de markt wel leuke stof gekocht, voor èn een nieuwe broek (type flodder) èn een rok - al heb ik geen idee hoe ik dat voor elkaar ga krijgen... Ik heb intussen mijn oude, aftandse naaimachine weer uit de schuur gehaald. Hij stond klaar om naar Emmaus of de Kringloper te gaan omdat ik een andere had gekregen die nog ouder was maar het bij mijn moeder in de keuken prima deed. In mijn keuken deed hij niets anders dan lussen en knappen, en had ik er na een aantal pogingen schoon genoeg van. Dan maar 'mijn' eerste, hoewel die maar op een snelheid kan (erg snel) en de klosjes op een geimproviseerd pinnetje moeten... Nou nog de inspiratie om eraan te beginnen en ik heb een nieuwe garderobe...

No comments: