Tuesday 28 April 2009

- al kringlopend -

We gingen naar de Kringloper en we vonden...

- zes gebakvorkjes
- twee eierdopjes
- vier boeken (over: chakra's - tarot {met kaarten} - innerlijke ontwikkeling - De Pianiste {roman})
- een rok (als enige overgebleven van de 9 kledingstukken die ik in eerste instantie het pashokje had ingesleept)
- een reis-rugzak (voor al die reizen die ik ga maken...)
- rolschaatsen voor Polly
- een tractor en een vliegtuig voor Felix
- Annemarieke en Mark...

Wat ik niet vond:
- de mandjes waar ik eigenlijk voor ging
- een ren-shirt (jazeker, kan ook op mijn lijstje nu: 5 km hardlopen)
- een groovy shirt
- de ladekast voor Felix (valt erg uit elkaar)
- tuinstoelen die niet van plastic zijn....
Voor de volgende keer dus...

1 comment:

Daan said...

ik kom ook en altijd terug met de dingen die ik niet nodig had en met meer dan ik inleverde.

heerlijk schatten zoeken!