Monday 23 August 2010

- maandag muziekskesdag *pukkels* -

Meer muziekskes!!!

Zoonlief heeft net een halve week Pukkelpop overleefd, en ik heb zijn programmaboekje gebietst en zag vele namen waarvan ik erg warm werd.
een selectie van wat hij waarschijnlijk ook heeft gemist (want een andere smaak...)

* the cave :: mumford & sons *
zanger heeft een heerlijke stem, band speelt folk in de traditie van Levellers en Waterboys (Engelse gasten met Ierse roots).
Zou ze graag eens live zien spelen, vooral als ik klipjes als deze zie/hoor...

* islands :: the xx *
deze heeft hij wel gezien, was hij zeer van onder de indruk. Volgens mij lacht de zangeres nooit, en de muziek is zeer minimalistisch en prettig... Mellow...

* bloodbuzz ohio :: the national *
en nu moet ik uitkijken dat ik geen 'fan' wordt van het leven van mijn zoon (zoals een aantal mensen wat ik ken doet/deed met hun kroost...) omdat hij het leven leeft wat ik graag had gehad.... Zo triest... ;-)
Maar hij heeft wel een heel goeie smaak in muziek, en deze is ook een zeer leuke...


No comments: