Thursday 20 January 2011

deze week

- geinsprireerd door (gejat van) haar -

mooi :: zoon drie die -heel geconcentreerd - een plattegrond tekent van ons huis, en zijn ideale appartement (!)

kleur :: turquoise

leuk :: naar film met lief

lezen :: hartstochtelijk leven - osho

lekker :: chocolade-wortelcake uit onze winkel (viel uit elkaar met het snijden, dus aten wij hem zelf maar op... Tja, je moet wat...)

uitdaging :: geduld hebben met tieners...

zin in :: vroeg naar bed...

ook zin in :: the social network

nog meer zin in :: chocola (oh, en deze...)

fijn weekend alvast!!


4 comments:

Elly said...

Mooi, zoon drie, die droomt van zijn appartement........bij ons gaat zoon één deze weken in zijn échte appartement, klusserdeklus, wat wordt het mooi! Maar ook een traantje.....in mijn eigen ogen loopt hij pas, en is hij net uit de luiers, kleine kinderen worden groot! Geniet er nog maar even van.
Mijn man en ik wilden er zelf wel in met zij tweetjes, zo'n gaaf huisje zonder krassen en blutsen op het verfwerk ,( en de rest laten we thuis), het zou toch wat zijn hé als we dat echt deden, haha!

Daan said...

zoon 1 is al aan het bedenken hoe en wat, dus dat komt er wel zo'n beetje aan, maar dat drie er al mee bezig is...
Ben zelf ook wel toe aan een eigen ruimte, moe'k zeggen...

Elly said...

Ja, ja...ik ben natuurlijk ook al een stapje verder met mijn gedachten toen zoon 1 zei dat hij de deur uitging! Zoon drie gaat doorschuiven naar zoon 1 zijn kamer, en ja.....zoon drie zijn kamer wordt dan eindelijk mijn ateliertje waar ik alles zomaar kan laten liggen en slingeren, en als we gaan eten dat dan niet de tafel leeg moet geruimd, ken je dat? En als ze voetbal kijken en ik zit erdoorheen te zigzaggen met de naaimachine op volle toeren? Herken je dat ook? Klaar mee! Ik mag lekker naar mijn eigen hokje!

Daan said...

eigen hokje is ook al goed (ja, heel herkenbaar, allemaal...)