Monday 12 September 2011

leeg

het is lastig als je gedachten heel ergens anders zitten dan het schrijven van een nieuwe blog-post...
het lukt gewoon even niet vandaag...
net als gisteren...
en de dag ervoor...
nix dramatisch, hoor, gewoon dezelfde preoccupaties die me al heel lang bezighouden...
alleen houden ze me nu in zo'n mate bezig dat ik geen lollige blog-post kan bedenken...
nix diepzinnigs, of behulpzaams, of gewoon een inzicht van welke soort dan ook...
ik ben heel erg dankbaar, voor van alles, maar de zin om er over te schrijven ontbreekt...
misschien komt het nog wel...
misschien heb ik al wel zoveel losgelaten dat ik nu leeg ben
wie weet...

fijne dag allemaal

3 comments:

Sandra said...

Stilte kan meer zeggen dan 1000 woorden.

Ik wens jou ook een fijne dag.

Kati said...

Leeg... hmm kom dan maar bij mij reageren op mijn nwe blog die ik vandaag eindelijk gemaakt heb op blogger, collega! ;) Kon niet meer wachten tot weblog eens een keer online kwam! (na 3 f***ing weken inmiddels!)

xxx Kati

Daan said...

:-)