Thursday 19 January 2012

10 opvrolijkers

tien dingen die mij normaal gezien wel uit een dip halen...

1. mooie hoofden - die van de zanger van Mumford, bijvoorbeeld, of Tom van Editors, of *zwijmel* Eddie Vedder...
2. fijne muziek - teveel om op te noemen...
3. een meditatie - even naar binnen en mijn gids/engel/hoe-noem-je-die vragen om wat verheldering in mijn hoofd...
4. een brief van deze of gene
5. wandelen langs de zee - maar die is zo ver weg vandaag!!! en het regent al de hele dag...
6. tekenen
7. me de Engelse Zuidkust voor de geest halen, net doen of ik er weer rondloop
8. suf voor me uit zitten kijken en de stem van mijn verstand ('opstaan, luiwammes, en wat nuttigs gaan doen...') negeren
9. iets nuttigs gaan doen - de afwas, kleren ophangen of opvouwen, strijken, stofzuigen, poetsen...
10. mijn kinderen zien aan het eind van hun schooldag...




No comments: