Monday 22 April 2013

5 songs en vijf foto's

gisteren lag mijn internet er uit, en ik had ook niet heel veel zin om te gaan zoeken op youtube for clips.
vandaag ook al niet echt, maar er daagt een beetje, dus heb ik maar weer wat MaandagMuziekskes uit de hoge hoed getoverd...

* the man who can't be moved - the script
{ja, het lijkt verdacht heel veel op Keane, maar van hem kan ik het hebben...}. de band van danny van the Voice UK, waar ik dus niet een nummer echt van kende... vond m alleen een leuke gast op het programma. dit nummer is lekker catchy... en hij is leuk... {danny dus...}

* silenced by the night - keane
cute music, noem ik het. lieve muziek van bands die niet uit ellende en god-weet-wat hoeven putten, en inderdaad: het klinkt nogal lief, maar ik heb niet altijd zin in harde, moeilijke dingen. there's a time for everything...

* in my place - coldplay
the kings of cute...

* it's about time - lemonheads
leren kennen bij StuBru, blijf ze horen op Radio1... heerlijk, plezierig, mooi...

* oxford comma - vampire weekend
 nog meer cute music, deze keer uit new york. uni-boys, dit... lekker met een kopje thee...

* * *

en als extraatje: gisteren waren we dus in Antwerpen, om Eddie Izzard te zien in het sportpaleis aldaar, maar eerst gingen meneer G en ik nog even aan de wandel, en kwamen dit {o.a.} tegen...
bij centraal station

bourla toneelhuis
in volle glorie

botanische tuin
vol prachtige bloemen en bloesems

de aap die nooit slaapt...

in afwachting van de man zelf:
eddie's podium

No comments: