Wednesday 12 June 2013

tien dingen...

...uit mijn dertig dingen lijstje:

1. naar Australie reizen, en Japan...
{al langer een soort van stille wens, een reis maken naar heel ver weg. heb ooit Amerika gehaald, om er een week later weer weg te wezen... mooi land, en heel tof om te doen, alleen moet ik nog een mijn Lef werken...}

2. vijf kilometer hardlopen...
{wordt aan gewerkt...}

3. naar {minstens} een popconcert...
{geen idee welke, en kaarten zijn voor wat ik leuk vind altijd meteen uitverkocht, dus die laat ik even los... maar als iemand mee wil naar Ben Howard, of Mumford & Sons, of Beirut, of wat dan ook... ik houd me aanbevolen!}

4. serie 10 van Friends uitkijken
{lukt maar niet... zie het heeeeeeel graag, maar ik zou niet weten waar de dvd's liggen, en wanneer ik het zou moeten kijken (eh, misschien wat minder op dit ding doorbrengen?!). ooit...}

5. kust van Walcheren/Cornwall wandelen...
{ook al zo'n ding wat op zich niet zo heel moeilijk te organiseren is... Gewoon doen, dus... waar wanneer...}

6. met een kleine camper een rondrijdvakantie door Eropa doen...
{met of zonder gezelschap...}

7. m'n haar weer langegroeid hebben...
{ben ik hard mee bezig... kan het al in een staartje...}

8. andere dingen leren haken...
{wat er zo'n beetje op neer komt dat ik moet leren patroon-lezen... en dat lukt soms... wat pas resulteerde in een heel schattig randje voor aan m'n nieuwe tas (foto volgt)}

9. hele week veganistisch eten/koken...
{doe ik al wel vaak zonder er bij na te denken... al is die dollup room en dat stuk kaas nog wel heel erg lekker, vaak...}

10. een arty/bio/boekenwinkel-lunchroom beginnen/meerunnen...
{staat al heeeel lang op de Universum Bestellijst...}


charlston farmhouse
wil ik ook nog eens weer heen...

2 comments:

Barbaramama said...

Mooie plannen Daan!
Maar om alles te halen mag je wel 300 worden ;))

Daan said...

daar ga ik voor.... :-)