Sunday 11 August 2013

3 songs #29

golven, deze keer...
ik hou van golven, om er door te worden meegesleurd, eventjes, mee te deinen, going with that flow...
heerlijk...
en ik heb kennelijk iets met surf-dudes... ik hou van hun laissez-fair manier van leven, hun liefde voor de grillen van de zee, hun hoogachting voor de kracht van water...
de meesten die ik ken zijn lieve jongens, mooie mannen, leuke gozers...
in de muziek zijn er wel een paar te vinden...

1. follow the sun - xavier rudd
weet niet veel van de jongeman, alleen dat ie prachtig kan zingen, en mooi gitaar kan spelen, en surft... mooie klip bij dit lied...

prachtig lied, dit. de zang is prachtig, de tekst ook... heel het album Pet Sounds vind ik trouwens prachtig... en het is ouder dan ik.... 

mijn ultieme surg-god - Eddie - verklaart vaak zijn liefde voor de golf, veel van zijn songs gaan er over, en deze is voor mij wel zo'n beetje de leukste {vandaag dan...}


No comments: