Thursday 15 August 2013

dromen

een paar weken geleden hadden mijn lieve dochter en ik het strakke plan om een avondje strand te doen.... ik houd niet van drukte en zij vond t allemaal best. dus togen wij in de auto naar de kust en genoten van de golven en de zon en lekker keutelen met zijn tweeen... in de tussentijd viel mijn oog op een van de kampers die stond geparkeerd onder aan de duin... geen klassieke, of een giga bak waar je met zijn 8-en in kan, maar een bescheiden dingetje, zwart, met een verhoogd dak... onderweg had ik bij een van de vele vakantie adressen die zeeland rijk is al een rode geparkeerd gezien op een oprit... maar dat terzij...

een paar dagen later gingen we weer, dit keer met opa en oma, en mijn broer, en weer was het genieten, weer deinden we op de golven, lieten we ons meesleuren en gieberden we dat het een lieve lust was... en weer stond dat zwarte campertje geparkeerd, en maakte mijn hart een sprongetje...

in een van mijn dromen zie ik mezelf, met of zonder gezelschap, maar zeker met een hond, rondrijden langs de Britse kust, waar ik dan stop voor cream tes, of fish & chips, en wandelingen maak met mijn nog nader te benoemen hond en eventueel gezelschap... geen idee hoe ik dat ga financieren {loterij!!!} maar dromen mag altijd, toch?

vooralsnog blijft het daar dus bij, en ga ik stiekum plannetjes maken, om naar East Sussex te gaan, en dan naar Dorset, en Cornwall, misschien wel helemaal naar Schotland te rijden... wie weet...

de heuvel af, naar de zee
in St. Leonards on Sea

No comments: