Monday 19 August 2013

dans!!

practice what you preach...
doe wat je preekt

'bladerde' net door mijn blog, om wat inspiratie op te doen, en kwam het advies tegen van deze post, waarin ik de wereld het advies geef om vooral te vertrouwen op Dat Het Wel Goed Komt...

nou geloof ik daar ook wel heilig in, dat dingen de neiging hebben om Goed te komen, als we het Proces maar met rust laten...

maar soms zit je in een stuk, of zit je met iemand die je lief is in een ding, waarbij je ineens het Vertrouwen kwijt bent... meegesleurd als je je laat worden door het pessimisme van je Ego, bang gemaakt voor alles wat fout kan gaan. weg goed gevoel, ziedaar de strijd tegen... tja, tegen wat eigenlijk???

moeilijk, soms...

las net dan weer een heel mooie vraag op Facebook: wanneer was de laatste keer dat je danste? wanneer was de laatste keer dat je zong? wanneer was de laatste keer dat je je liet betoveren door verhalen?

eh... ja... geen idee...

dus daarom: DANS!! ZING!!! ZWEEF!! laat je meetillen, meeslepen even door het leven, door de prachtige dingen die er al zijn, die je alleen maar even moet leren zien...

en om dat ik wil doen wat ik preek, een zangeres die mij altijd wel in beweging krijgt:

No comments: