Saturday 3 July 2010

- mannschaft vol moois -

Eindelijk eens een team kunnen aanmoedigen deze WK die ook daadwerkelijk een fatsoenlijke wedstrijd heeft gespeeld... Zat eerst met kromme tenen te hopen dat het niet - net als in Engeland's eerste wedstrijd - alsnog verkeerd ging en ze met 3-1 zouden verliezen, maar Duitsland deed het boven verwachting goed. 4-0 was zelfs voor mij overtuigend genoeg! Jippie...

Vraag me af wat mijn Australisch/Oostentrijkse kennis maandag zal vinden van de match - Duitsers kunnen in haar ogen weinig goeds doen... Nou ja, dat zien we dan wel. Ik ga nog maar even doorgnieten van het gevoel dat de meeste Hollanders gisteren schenen te hebben... (oh ja - wat een heerlijk gevoel ook, als je door de stad fietst en Holland speelt een Wk wedstrijd... Geen kip te bekennen!!!).

En geheel voor mijn plezier: Michael Ballack

No comments: