Tuesday 6 July 2010

- zeef -

ik snap nie hoe da werkt...
Al meer dan een jaar snoep ik mee op de blogs die in mijn lijstje staan, en bij die bij anderen in hun lijstje staan, en wordt ik helemaal vrolijk van al dat geknutsel en gepriegel, en dan heb ik ineens driehonderd ideeën voor dingen die ik ook wil maken, maar zodra ik van de computer af ben, dan vliegen die ideeën kennelijk dus ook meteen mijn hoofd uit...
Heb geprobeerd om een ideeën-lijstje te maken, en een ideeën-boekje bij te houden, maar die raak ik steeds kwijt. Of ik vergeet om erin te kijken...
Normaal is mijn vergeetachtigheid een zegen (zoals dat Chinese spreekwoord luidt, kan niet lang boos blijven, want ik vergeet vrij snel waar ik ook alweer boos om was) maar in dit soort gevallen vind ik er weinig aan...

Iemand hier tips???

No comments: