Thursday 22 July 2010

- agendaloos -

Merk dat het weer de laatste-week-voor-de-vakantie is... Er hangt zo'n er-gaat-een-hoop-veranderen-en-daar-moet-ik weer-aan-wennen-sfeer in de lucht. Die geloof ik alleen ik zelf opmerk, of last van heb: de kinders zijn driftig aan het aftellen tot ze weer zes weken Vrijheid mogen proeven. Helemaal leuk, want het is ze gegund, na een heel jaar ploeteren in die klassen van ze, na een jaar van schrijven en schilderen en lezen en vertellen en luisteren en spelen... Goh wat zullen ze moeten hebben afgezien...

Nee hoor, geintje - het is ze echt gegund. Hoop op heerlijk weer en een gezellige mams voor ze deze zomer. Die zin heeft in uitstapjes (want dat is wel eens heel anders geweest... Kan me zomervakanties herinneren waarin zij zich bijkans zou hebben willen opsluiten in een funny farm) en ze alle hutten laat bouwen die ze willen. Zes weken geen agenda.

En nu blijk ik als hsp'er nogal niet te kunnen tegen geen agenda, tegen overhoop gehaalde routine. Daar moet ik nogal aan wennen en dat duurt de ene keer langer dan de andere... En ik ben ook helemaal niet goed in het installeren van een Eigen Agenda... Joepie... Ik gedei prima op die van een ander, maar er zelf eentje verzinnen is heel andere koek... Nou ja, al mijn creativiteit dan maar aanroepen en er van uit gaan dat het Allemaal Goed zal komen. Zes weken...

No comments: