Tuesday 5 April 2011

op honk

Heb zowaar een hele ochtend werken overleefd...

Het was een rustige ochtend (de klanten bleven fijn weg, tenminste, de drommen die ik normaal in het weekend zie) dus om terug te komen, langzaam, was het heerlijk... Maar verder was het prettig als vanouds - klanten die ik al een tijdje niet had gesproken wilden weten hoe het met me ging, andere klanten wisten van nix en hielden dat zo, en voor ik het wist was het al weer tijd om mijn eigen boodschappen te gaan doen... Zomaar weer een ochtend voorbij. Blij dat ik weer even op honk was...

En nu ga ik het weer even rustig aan doen. Kopje thee erbij, stukje chocola, kijken hoe de wind de bomen heen en weer blaast...

3 comments:

Sandra said...

toch fijn dat je terug komst rustig en kalm verliep. Herstellen kost al genoeg energie, stap voor stap en dan komt het goed.

Fien said...

Goed zo, hou het rustig.

Daan said...

ja maar rustig aan is moeilijk!!