Saturday 2 June 2012

tien van deze week

tien prettige dingen van deze week

1.

2.
het allerleukste winkeltje in breda...

3.
het grootste geheim,
voor mij dan...
mooi!

4. 
roland garros is weer begonnen...
en volgende week is het al weer klaar...
ben tot nu toe alleen onder de indruk 
van de enige Belg die nog over is

5. 
ja, ik weet het, is al jaaaren oud, maar ik blijf m steeds leuk vinden
(text is ook heel toepasselijk)


6. 
foomp -
grappig wezentje wat errug fotogeniek is

7.
weet nog dat ik er twintig jaar terug zeer mee in de weer was, 
er een Japanse verse van heb 
(drie keer raden waar ik van de week was...) 
herontdekte.
Niet voor mensen met slechte ogen en/of weinig geduld

8.
the big bang theory
nu er geen schrubs is, mag ik hier graag langs zappen
(nou ja, ik zoek m nu dus op...
foute boel}

9. 
F*&^ de gewichtspolitie
chocolade cake zoals deze RULES!!!

10.
nog eentje dan...

No comments: