Wednesday 29 August 2012

released...

oke...
ik ga nu proberen om met mijn nieuwe pc (draagbaar...) een stukje te schrijven, en te doen wat ik notmaal met de andere pc deed, en natuurlijk is dat hartstikke voor de hand liggend en makkelijk, maar ik sta nog steeds te kijken dat dit ding het doet... En heel blij, ben ik ook... Blij dat ik weer online kan, dat ik gewoon  mijn ei weer een beetje kwijt kan (hoe triest is dit?!)...

Dus... Geen plaatjes, want ik heb er nog geen inzitten, en ik weet nog niet hoe dat werkt... Jullie zullen het heel even met deze droge text moeten doen, helaas...Ik zal mijn best doen om hier verandering in aan te brengen...

klipje dan maar van de Tube... dit nummer speelt deze week een ongelofelijk belangrijke rol in mijn onderbewustzijn...
en ik ga niet janken deze keer....
echt niet...
echt...
oh fuck... tissue!!!

No comments: