Wednesday 24 October 2012

dingen

stemming :: vol rust
(maar nog steeds een beetje suf...)
*
kleur :: *oranje-geel*
*
zin in :: wandeling aan zee
*
zie :: de tuin in herfst kleuren
*
hoor :: mumford & sons nieuwe cd
*
ruik :: herfst
*
of taste it...
whatever...
kan niet kiezen...
heerlijk joch uit engeland 
die muziek maakt die lijkt op 
the Beatles, Dylan en the Kinks, 
met de houding van de jongens van oasis... 
*
ben helemaal niet zo weg van koken, 
doe het omdat het moet 
en ik graag zie dat er iets redelijk gezonds op tafel komt, 
maar als ik deze meneer bezig zie,
 krijg ik bijna zin om een heerlijk maal 
in elkaar te schroeven... 
hij maakt dat het er best makkelijk uitziet, 
en dankzij Nigel stond er deze week bijvoorbeeld 
iets met venkel op tafel, 
en heb ik een knolraap gekocht 
met de intentie er iets mee te doen... 
Polleke en ik zitten elke vrijdag avond 
om half negen klaar...
bbc 1
*
website :: lisa congdon
haar illustraties staan vaak in de Flow
grappig en knap gedaan
*
spreuk

No comments: