Sunday 9 December 2012

5 songs #12

zomaar vijf...
{klik op titels voor beeld en geluid}

1. absolute - scritti politti
hoorde deze bij de hema in het restaurant vorige week... huh?!
totaal vergeten hoeveel ik hier van genoot, ooit, toen ik nog jong was en de wereld onbegrijpelijk...

2. digging your scene - blow monkeys
oke, en nu voel ik me wegzakken in een moeras van melanholie en nostalgie... niet goed... naar mijn kamer in het dorp waar ik opgroeide, voordat ik naar Engeland was geweest, waaral die fantastische muziek vandaan kwam waar ik zo graag naar luisterde... en ik geen idee had hoe ik uit die kamer moest komen... oh, de wanhoop...

3. west end girls - pet shop boys
london is dus niet veel veranderd de laatste 25 jaar... grappig...

4. sweetest smile - black
was geloof ik ook een beetje nogal verliefd op deze man... met zijn lieve stem en mooie liedjes...

5. you take me up - thompson twins
 melige band die politiek correcte dingen maakte (en toch te vreten waren...)


No comments: