Saturday 9 May 2009

- crea-bea -

Ik zie mezelf nooit zo als een crea-bea, meteen van mijn a propos door al het moois wat ik op allerlei blogs voorbij zie komen, maar door een compliment van mijn vriendin - die vandaag 40 wordt, het schaap - (gefeliciteerd, Mo!!!!!!) en haar twijfels over hoe goed ze al dan niet zou zijn (ik ben altijd helemaal onder de indruk van haar kijk op kleuren, vooral in haar huis, en de dingen die ze maakt - zomaar in elkaar geflanst, volgens haar zelf)... Dus ging ik toch maar een met ander ogen naar mijn schepseltjes kijken. Hier een paar voorbeelden...

- een piepklein sleutelhanger-tasje -

- een brillentasje -
(gebruikt door Alan)

- telefoonzakje -
(in gebruik door mezelf)

- een mandala -
(een van velen...)

4 comments:

Barbaramama said...

Mooi hoor!

Lisette-Li said...

Heey, maar dat is toch niet niks!!! Mooie kleuren, leuke dingen, goed te gebruiken!!! Onderschat jezelf niet!!!!!!

Anonymous said...

Hee dat is gaaf!!

Gewoon erg mooi.. Warme kleuren en practisch.. perfect toch?

Daan said...

;-)
dank voor de feedback!!