Friday 22 May 2009

- vandaag -

...heb ik het USB-tasje van mijn moeder af, die geïntrigeerd was door mijn eerdere maaksels voor Otto en voor mezelf:



... heb ik ook mijn van-alles-tasje af, ooit gevilt in de wasmachine en als lapje zwierf het door het huis heen. Nu had ik ineens de behoefte er een tasje van te prutsen. Aldus geschiedde:



... ga ik mijn eerste boek-poging uitprinten en hopen dat het niet al te meedogenloos afgekeurd wordt door De Uitgeverij (eerste van de waarschijnlijk 5768 die ik op het Net gevonden heb...).



... ga ik met Max, mijn grote oudste zoon een film kijken (waarschijnlijk Into The Wild), terwijl de rest in het huis van mijn ouders rondhangt.
Of het zwenbad in het dorp...

... zal ik ze vast allemaal heel erg missen... Maar ben ik toch ook wel blij dat ik bijna een dag heb waarin ik mijn dingen kan doen... Een voorproefje???

... kwam ik er achter dat de vogeltjes - die in het vogelhuisje
wat Otto ooit gemaakt had waren geboren - uitgevlogen zijn. Ik miste hun gekwetter en gepiep al. Een sneaky kijkje onder het dakje (wat er ook nog eens afgevlogen was in een van de voorjaars-stormen en ik tussen de frambozenstruiken vond) bracht uitkomst: hun moeder is nu kroostloos... Zou zij last hebben van Empty Nest Syndroom?

... moest ik Alan's haar knippen nadat hij had gezworen niet meer in de buurt van een schaar te komen vanaf de dag dat ik het af heb moeten scheren - Nieuwjaarsavond 2008. Wat moet ik allemaal nog meer in twijfel trekken, vroeg ik me af... Niets, zei hij, en als hij er niet uit zou gaan zien als Catweazel, zou hij er niet over piekeren... Jaja. Whatever next...

... ga ik een heleboel schrijven. Nu het kan...

No comments: