Friday 28 August 2009

- lapje -


Eindelijk - EINDELIJK!!! - aan de etui van Jongste begonnen... Nog twee, nee, nog iets meer dan een hele week en mevrouw zit in de schoolbanken, en moeders zal eens een begin maken aan heur pennenzak waar straks haar blokkrijtjes en potloden in mogen.

Ik wilde hem vilten en mevrouw wilde een roze, dus heb ik een roze lap gevilt. Op de 'smokkelmanier' (eerst aanvilten, dan in een lap rollen, die goed aanknopen met touw of stiek en dan hup, in de wasmachine... Niet altijd helemaal zeker hoe het effect zal zijn, maar tot nu toe heb ik geen klagen gehad. En het voorlopige resultaat mag er wat mij betreft zijn. Stap 2, de binnenkant maken, en daarna stap 3, (een ritsje) volgen vast komende week op nog eerder zelfs, maar ik was al apetrots op mijn knalroze lap...

No comments: