Sunday 27 December 2009

- heerlijk -

kom niet helemaal meer opgestart na Kerst...
De kids spelen allerlei melige spellen, onder anderen met de kadootjes die ze van onder de boom hebben gekregen, helemaal uit Engeland... Felix heeft leren schaken, al wil hij niet geloven dat hij niet meteen van iedereen kan winnen.

Kerst was er een van rustige gezelligheid, eentje met een niet-religieus sausje, de eerste dag met zijn zessen, de tweede met oma en opa en mijn broer en zijn familie.

En vandaag hebben we (lief en ik) naar It's a wonderful Life gekeken. Stond eigenlijk vorige week al in de gids, maar toen misten wij hem, en Lief bleek hem ergens boven hebben te liggen op dvd. Dus vandaag een herkansing. En hoewel het even duurde voordat we erin zaten (de plot zwieberde nogal, maar dat is de makers vergeven...), maar eenmaal binnen was ik verkocht... Vooral toen de engel verscheen - prachtige vondst - en zo toepasselijk ook (voor mij dan, lief vond het nogal duf). Grappig dat ze toen al met een spiritueel thema aan de slag gingen!

Niet te geloven dat ik hem nu pas gezien heb...

No comments: