Wednesday 2 December 2009

- map -

En natuurlijk wachtte ik weer tot de laatst mogelijke dag om Het Kado van school voor Polly in elkaar te knutselen... De eerste klassers krijgen een teken- en schildermap, en voor de vierde keer was het aan mij om er iets moois van te maken. Normaal hou ik het op iets kleurigs wat redelijk neutraal is want het moet 6 jaar mee, maar Polly is geen neutraal mens dus moest er iets specialers worden gemaakt dan voor de jongens. Resultaat: roze/paarse kleurschakeringen met een paar groene kronkels - het groeiproces... Ik hoop dat ze er blij mee is.

Het schilderen van de twee houten platen (die ook nog aan elkaar moeten worden geplakt met band) was dan weer heerlijk. Moet dit toch vaker gaan doen, gewoon kwasten pakken, een doek van zolder halen en maar verven. Begrijp niet goed waarom ik dat niet standaard doe elke week - alsof ik vergeet hoeveel plezier ik eraan heb... Goed voornemen voor na Sniklaas...

No comments: