Friday 21 May 2010

- fab & groovy -

voor een fotoverslagje van de pinksterviering op onze school, zie hier...

-------------------------------------------------------------------------

Een van de leukste herinneringen aan Hastings?
Het bestaan - ooit - van de winkel FAB & GROOVY, gerund door een heel groovy uitziende mevrouw met knal(henna)oranje haar. Haar winkeltje was inderdaad nogal fab en heel erg groovy. Ik moest ineens weer denken aan al die leuke, hippe, maffe spulletjes die erin stonden, toen ik boven mijn kralendoosje hing, gisteren middag... Kijk zelf maar...

4 comments:

Barbaramama said...

Ik word er helemaal hebberig van van al die mooie kraaltjes!
Ooit...ooit lang geleden droomde ik over een winkeltje runnen. Ik zou een kralenwinkel beginnen. Genaamd: Kralinn

zucht....

Daan said...

waaahhh!!! Goed idee!!! En dan hier in de buurt he?

Martine said...

Wat een rijkdom!

Daan said...

kleurrijk-dom!!!