Friday 23 March 2012

wc boek

wilde graag het boekenweek geschenk van dit jaar, omdat ik Tom Lanoye een leuke gozer vindt, en daarom moest ik een Nederlands boek kopen.
Dus werd het dat boek van Paulien Cornelisse, omdat ik het nog steeds niet heb, en haar een leuke meid vindt {meid, dame, schrijfster...}, en daar ben ik wel heel blij om nu...
Wat een fijn boek.
Voor een Nederlands boek...
Niemand die zelfmoord of overspel pleegt, of vermoord wordt, of in de onderwereld zit... Zo prettig... Gewoon lachen om hedendaags taalgebruik. Een beetje net als Turbotaal, heel vroeger (gats, ik ben echt oud, he?). Op z'n Pauline Cornelissens...

Weet niet of ik tot volgens jaar ga wachten om het vervolg erop te kopen...

(heb trouwens de wc-editie (geperforeerd en met een touwtje...)

illustratie: van haar boek

No comments: