Wednesday 28 March 2012

mooie dagen

er zijn dagen die veel slechter beginnen...
deze was tot nu toe prettig.
Heel prettig...

Eerst mocht ik Felix wakker maken en hem als eerste feliciteren met zijn verjaardag - twaalf!!! Met een big smile keek hij van onder zijn dekbed uit...

birthday boy, zo'n drie jaar terug...

Bij aankomst op school feliciteerde ik mijn kennis Esther met de verjaardag van 'onze tweeling' (haar jongste dochter bleek twee uur voor Fe geboren te zijn, in hetzelfde ziekenhuis... Dus sinds we dat weten, zo'n jaar of 10 geleden, hebben we elke 28 maart nog meer feest...).

En toen kwam mijn collega aanfietsen, met de blos van twee maanden Australie op haar toet, en die van haar kindjes, en was het tijd om even snel bij te kletsen en te knuffelen, en daarna fietste ik met een heel fijn gevoel weer naar huis...

En daar wachtte dan weer een heel prettig gesprek met M, aan de telefoon, wat mijn gemoed nog meer oppepte...

Jeetje, waar gaat dit alemaal eindigen...

track van band uit die tijd (en lang er voor en er na...)

2 comments:

Kati said...

Happy birthday Felix! En Daan natuurlijk! :) xxx

Daan said...

:-)
danku!!
ook namens Felix!!