Thursday 10 July 2014

voorbij de chaos

en nou is het godverdomme afgelopen...

zo, die is eruit...
gisteren mocht ik de Belastingdienst bellen, en  hoewel ik mijn engeltjes had gevraagd om me een beetje te stutten, liep het gesprek uit op een regelrechte vitpartij {van mij dus, de meneer aan de andere kant had natuurlijk training gehad zodat hij met Gefrustreerde Klanten kon omgaan en bleef doodkalm} en ik hing in tranen de telefoon op... waarom dan?! waarom mocht ik het niet op mijn manier doen? waarom wordt ik gestraft als dat ik niet meteen alle Verzoeken Tot Terugbetaling regel? waarom kan het maar op een manier???

nou ja, alsof de Belastingdienst voor chaoten als ik een uitzondering gaat maken natuurlijk {wat voor wereld leef jij, Daan?}... wil er iemand mijn boekhouder worden, alstublieft?!

enniwee - een half uur huilen later had ik het helemaal gehad met mijn eigen gemuts... natuurlijk wil de Belastingdienst mij best wel helpen, maar dan moet ik wel volgens hun regeltjes spelen, en verder leef ik helemaal volgens die van mij... de boom in met die lui...

en de boom in met mijn gemiep... zo gaat het nooit wat worden met mijn Nieuwe Zelfstandige Ikke...

het luchtte dan weer wel lekker op, die huilbui. alsof mijn hoofd schoongespoeld was.

op naar de toekomst...

No comments: