Monday 14 September 2009

- klippig -

Van wat vrolijker aard:
Hier - La Roux - wordt ik deze weken heel erg vrolijk van... Zo jaren 80 als het komt, en deze versie is dan weer wat uitgekleed, maar maakt me nog steeds zeer heppie.

En dit - Editors - is dan weer gewoon mooi omdat de zanger zo'n heerlijk ding is... Maar die is dan dus niet te zien in de klip... Such a shame...

Deze - Florence & the Machine - heb ik ontdekt tussen de uitzendingen die we van Glastonbury konden zien. Mooie stem heeft ze, en dit nummer is er een die ze vaak op de Belgische radio draaien. Gelukkig... Ben ook helemaal verliefd op heur haar...

Dit - MGMT - was van de zomer mijn fave... Ken heel de band niet, maar dit was zo catchy...

En hiervan - Gossip - wordt ik ook steeds vrolijker...

Er probeert een disco-mutsje bezit van me te nemen, heb ik zo het idee...

No comments: