Wednesday 24 March 2010

- geboekt -

Na lange tijd heb ik mijn interesse in het maken van boekjes weer eens opgepakt. Snuffelde bij haar wat rond en daar zag ik allerlei leuke voorbeeldjes en toen begon het te jeuken.
Dus waagde ik weer eens een poging, vond geinig pakpapier en ging aan de slag.
En halverwege zag het er zo uit:

Het eindresultaat, na gedroogd te zijn onder een Jip en Janneke boekje die verzwaard was met 6 Ikeabordjes...:


Nu nog gaan stoeien met verschillende soorten papier en plak-technieken en wellicht heb ik een volegnde string to my bow... where will it end...

Heb meteen de smaak te pakken gekregen, want vanmiddag ben ik verder gegaan aan een paar andere exemplaren...

3 comments:

Barbaramama said...

Ooooh wat LEUK!

li-lisette said...

heee een foto van jezelf! Kruip je uit je schulp?

Mooooie boekjes!!! Is ook nog een wens die bij mij in de kast ligt. maar 1 ding tegelijk bij mij.... :-((

Daan said...

dankjewel!!!
De laatste twee - voor mijn portret-genomen-door-Polly - gaan naar japan...