Sunday 28 March 2010

- over de regenboog -

heb er een nieuwe, wekelijkse hobby bij, de komende tijd...

Op BBC1 zijn ze op zoek naar een verse Dorothy, die in de musical Over the Rainbow gaat spelen (naar The Wizard of Oz). En omdat Graham Norton het presenteert, en dat soort programma's daar wel te pruimen zijn, en ik soms een onstelpende behoefte blijk te hebben aan show-songs en drama (elke zaterdag zat ik klaar toen de zoektocht naar Joseph aan de gang was, en zelfs de zoektocht naar dat mens voor Oliver werd bekeken door ondergetekende...), duurde het ongeveer de lengte van het reclamespotje voor het programma voor ik om was. Otto denkt er nog even over, maar Polly zat gisteren naast me en deed vrolijk mee.

Vrijdag en zaterdag waren de eerste shows op tv, en zowel Alan (die helemaal niet van dit soort dingen houdt, zegtie) als ik hebben een favoriet... En de liedjes die werden gezongen kregen deze oude taart in beweging. Er schuilt dus een dramaqueen in mij en misschien is de tijd rijp om haar naar buiten te laten...

Voor jullie:


en door die andere dramaqueen:

No comments: