Monday 15 March 2010

- krea-kracht -

Ben dwars door mijn schaamtegevoelens heengegaan, dus watch this space...

Heb nu, door gevoelens van kracht en zelf-geloof, ook steeds ruzie met lief... De schat heeft nogal wat met mij te stellen, omdat ik nix meer pik... Weet niet hoe lang dit nog goed zal gaan...

Mijn nieuw hervonden creativiteit heeft dan weer wel een verse (zelfgemaakte) tas opgeleverd. En een strooptocht door Breda afgelopen week een aantal art-supplies, waar ik binnenkort met hervonden inspiratie mee aan de slag zal gaan....

5 comments:

Margreta, said...

Super tas (maar dat wist je al) en wow, ik ben heel nieuwsgierig naar het volgende cea-iets als ik de onderste foto zie!

Daan said...

hihi - dank je wel!!
Geen idee hoe ik olieverf, boekbinderslijm en ecoline met elkaar ga combineren, maar er zal vast iets uitkomen...

Aritha Vermeulen said...

Wauw, mooie tas!
Ecoline doet me aan school denken.

Daan said...

Ja, da's waar... Ik zat te denken waar ik het ook weer van kende, en het was inderdaad school... Maar ik ga me er weer in verdiepen, hoe ik er op mijn manier gebruik van kan maken...

Leuke blog heb je, btw...

Elly said...

Heerlijk , en je tas is GAAF !!!