Monday 7 November 2011

maandag dingen


i.p.v morgen

boek :: je kan je leven helen - louise hay
moest wel even door de contstante Hou Van Jezelf boodschap heen
{zo cynisch ben ik geworden}
maar het is een heerlijk boek
*
deze week op mijn lijstje met meneer G
inderdaad een klassieker
stof tot nadenken wel, het verhaal... 
*
band :: arctic monkeys
ik blijf ze ontdekken
scherp, grappig, cynisch als de hel
maar wat is er in vredesnaam met de zanger gebeurd de laatste tijd?!
*
nooit verkeerd
*
music {non-pop} :: radiohead - how to disappear completely
is radiohead pop, of een heel andere genre?
wat dan ook, soms is radiohead de enige muziek die bij een dag past,
zoals deze
*
kunst :: tekenen
engelse dichteres, gemartelde ziel,
en voelde een soort van jaloezie:
ik wou dat ik zo kon tekenen,
zonder dat het meteen een chaotische troep wordt
op papier...

2 comments:

Kati said...

Is t al dinsdag? ;)
Like the list!

Daan said...

thnx!!