Monday 28 November 2011

boemerang

deze had iemand of Facebook gezet
vond m zo mooi dat ik het wilde delen op mijn blog
zal m vertalen voor wiens engels niet toereikend is
* * * 
het leven is een echo
wat je uitzendt - komt terug 
wat je zaait - zul je oogsten
wat je geeft - zal je krijgen
wat je in een ander ziet - bestaat al in jezelf

onthoudt: het leven is een echo
het komt altijd terug naar jou...
* * * 
dus kan ik maar beter liefde en warmte de wereld in sturen...
en dat wat ik denk te zien of te vinden in die ander, 
zit al lang en breed in mijzelf...
hoef alleen het deurtje maar te vinden,
en open te doen



3 comments:

Christiaan said...

Prachtige tekst, Daan. Dank je wel voor je aanvullende lieve woorden. Ik neem ze graag in dank aan....

Kati said...

Mooi Daan! THanks voor die Facebook page! Mooie plaatjes staan daar!

Daan said...

:-)