Sunday 27 November 2011

dank woorden

door het stukje in het nieuwe Weleda boekje - met kortingsstickers!!!! - voelde ik dat het toch maar weer tijd is om mijn dankbaarheid te uiten naar allerlei mensen/zaken om mij heen...

dank 

* voor lieve vriendinnen die mijn ogen openen en bij wie ik helemaal mezelf mag zijn...

* aan meneer G, voor de vele mooie gesprekken waaruit ik veel heb geleerd, over mezelf, over mensen om me heen, over het Leven...

* voor dikke winterjassen waardoor wandelen in de natuur zo heerlijk wordt...

* voor chocola...

* hamsters.... nooit geweten dat ze zo schattig waren!! Gisteravond was die van Pops in slaap gevallen in mijn hand, en zo mocht ik dus 2 uur blijven zitten, terwijl meneer zich af en toe omdraaide, mijn vest probeerde te gebruiken als dekentje.... Mijn hart smolt...

* voor internet...


design by kay burns

2 comments:

noofs said...

En jij dank je wel voor alles wat je hier met ons deelt. Ik voel me bevoorrecht dat ik steeds bij je op virtuele visite mag komen.

Daan said...

oh, echt?
leuk om te lezen!!
en jij bedankt voor je bezoekjes en lieve woorden!!
die doen mij dan weer veel goed...