Thursday 13 September 2012

dingetjes # 6

stemming :: zweverig
*
kleur :: oranje (?)
*
net gegeten :: paprika chips
*
zin in :: slaap
*
(favoriet van meneer g)
*
boek :: wat ik nu lees op fanfiction
maar dat ga ik dus echt niet linken...
*
hoewel ik daar dus ongelofelijk veel moeite mee had, 
met de bitterheid en de kilte, 
was het ook een eye-opener
in de achtergrond van mijn wederhelft,
en dat van mijn moeder...
en ben ik blij dat ik ben gegaan... 
geen lieve film voor softies, deze...
*
de enige detective series waar ik tijd voor heb zijn britse 
(ja, heel voorspelbaar..)
en deze is ook grappig, geplaatst in de jaren zestig, 
dus geen flitsende mobeltjes en fact-checken op internet... 
leuke auto's rijden er ook rond... 
oh, en de baas zijn hulpje is errug schattig...
*
website :: poodles & noodles
voor de papier-en-wat-daarbij-hoort-freaks onder ons

george gently, zijn hulpje, en twee mooie auto's
(en een op wacht staande copper...)

No comments: