Tuesday 11 September 2012

drama

Je bent gewoon verslaafd aan je eigen drama...
Hoorde ik even geleden... en omdat ik mezelf er heel boos om voelde worden, wist ik dat degene die het zei dus gelijk had... Ik ben inderdaad verslaafd aan mijn eigen drama, en dat van anderen, en daarom zal ik niet veranderen, tot ik het drama achter me kan laten, het kan loslaten door het te accepteren als zijnde deel van mijzelf.. En dat lukt ook goed - heel goed zelfs - maar even zo vaak zwelg ik in zelfmedelijden, eis ik de aandacht van al diegenen die in mijn huis wonen, of daar waar ik toevallig ben, alhoewel dat minder vaak is, omdat ik me daar dan weer net iets te verlegen voor voel... En daar voel ik dan helemaal niets mis mee... Want zo heb ik het geleerd, en zo zal ik ook wel ten dele blijven al accepteer ik het tot de laatste gram...

Hm...
Waarom Ik?!
Waarom...?!??!!

* zwelg *



No comments: