Monday 27 February 2012

plan

Dacht ik vanmorgen heerlijk voor mezelf te hebben, na de vakantie, 
hangen er twee mannen rond in mijn woonkamer...
Meneer G is ziek, al bijna een week, en Ots heeft bij de voetbal 
een flinke beenblessure opgelopen, en mag nog een dagje bankhangen... 
Maar daar gaat dan wel mijn maandagochtend met croissant en kopje koffie... 
Krant is gelezen (ik ben op de hoogte van de Oscar-winnaars, 
en blij verrast dat The Artist een doos vol won) 
en mijn voornemen om aan de box set van Sherlock te beginnen 
moet ik nog een paar dagen uitstellen, vrees ik...

Wandeling dan maar, en plannen maken voor de rest van de dag...


3 comments:

... said...

Kan me best voorstellen dat het even slikken is...zo heerlijk om het rijk alleen te hebben...zeker als het maar zo zelden kan.

Kati said...

Ja hier ook, Vriend is een dag vrij, kon meteen weer meehobbelen naar afspraak ggz. Och ja, morgen weer een dag! Sterkte! :)

Daan said...

het kan erger, natuurlijk... ik moet mijn blessings weer eens gaan tellen, geloof ik...

die Sherlocks komen wel een keer...