Thursday 16 February 2012

vers

Omdat ik dringend Roosendaal uit moest, om mezelf een beetje sane te houden, was ik vandaag een tijdje in Breda. En omdat mijn vriendin S mij de vorige keer attent had gemaakt op een 'ouderwetse' platenzaak in de buurt van de v&d, ging ik daar dus linea recta heen. Velvet heet he, en ik voelde me meteen weer 17, toen ik uren doorbracht in 'echte' platenzaken, waar ze 'echte' muziek speelden die ik normaal alleen hoorde op de vara-dinsdag, of toen ik Studio Brussel ontdekte...

Vandaag, druilerig en ik ook, hadden ze de cd van een band opgezet die mij vaag bekend voorkwam. Of tenminste, dat dacht ik, want bij navraag bleek het een bloednieuwe band uit Schotland en was hun cd net uit... Maar ik was instant verliefd, en heb op Youtube een paar fijne nummers van ze gevonden...



2 comments:

Daan said...

lekker!
en hoera Breda
doe ik ook om Sane in Ossendrecht te blijven
Antwerpen werkt ook goe

Daan said...

maar allez, zeer goe...
breda goe genoeg voor nu, moet wel binnenkort naar Aaantwaarp anders weet ik niet of ik het volhoudt...
:-)