Tuesday 21 February 2012

scrubbed up

samen met mijn obstinate puber kijk ik graag naar Scrubs...

dat is er zo ingeslopen...
ik had het een paar keer per ongeluk gezien en nu zoek ik het bijna op...
fijn, weer een verslaving er bij...

Wat ik er zo leuk aan vindt?
De dwarse, eigenzinnige, sarcastische dialogen, de anti-helden, de on-amerikaanse bijna-normaalheid van de personages, hoewel ze allemaal behoorlijk gestoord zijn {maar zijn we dat allemaal niet, eigenlijk, in meer of mindere mate?!}... Referenties naar dingen die ik mijn puber moet uitleggen (vreselijks uit de jaren 80/90)... Maar vooral de dialogen...


4 comments:

Patricia said...

HoiHoi,
ik heb nog een leuke tip voor je:
www.worldturns.nl
Nog even helemaal meegaan in de avonturen van The people of Oakdale =D
Groetjes

Daan said...

:-0 oh my...
zolang er een Luke-afdeling is... :-)

Kati said...

Ik val er ook af en toe in als ik hem aan zet voor Graham Norton op zaterdagavond. Leuke serie, wat ik er dan van meepik. ;)

(die captcha codes worden ook steeds gekker! Zijn bijna niet meer leesbaar, heb ze zelf verwijderd)

Daan said...

Graham!!!
yes!
ook leuk...